نیمه شبهایم ، سحرهایم ، دعایم مال تو / واژه های هر کلام بی ریایم مال تو / هدیه ای قابل ندارم تا که تقدیمت کنم / هدیه ی ناقابل من چشمهایم ، مال تو .

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد / سال ها رفت و دل ساده ی من سنگ نشد / ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود / نامت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نشد .

دلم پیش رخ ناز تو بند است / ندانم قیمت ناز تو چند است / نمایی گر به قلب من نگاهی / به دل گویم که بخت من بلند است .

با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی / تپش قلب من این است : تو باید باشی .



تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 14:10 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |

نفسم ، با من بمان ، آنها که رفتنشان را طاقت آوردم ، تو نبودند ! رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند / چنان نماند و چنین نخواهد ماند / اگرچه من در نظر یار خاکسار شدم / رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند . نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟ متاسفم که اون نیستم ! ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم نمی خواهم نبودنت از شمارش انگشتانم بیشتر شود ، اما این روزها کاری از دستانم بر نمی آید . او باشد و مهتاب فراوانی هم / من باشم و اشک های پنهانی هم / حتما شب عاشقانه ای خواهد شد / مخصوصا اگر نم نم بارانی هم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

از خدا خواستم نغمه های عشق مرا به گوشت برساند تا لبخند مرا هرگز فراموش نکنی و ببینی که سایه ام به دنبالت است ، تا هرگز نپنداری تنهایی . بیا برای یکبار هم که شده دست به خلاف بزنیم ، من اندوه تو را می دزدم و تو تنهایی مرا ! عشق را تن پوش جانم میکنی / چتری از گل سایبانم میکنی / ای صدای عشق در جان و تنم / آن سکوت ساده و تنها منم / من پر از اندوه چشمان تو ام / آشنای دل پریشان تو ام / آتش عشق تو در جان منست / عاشقی معنای ایمان منست / کی به آرامی صدایم می کنی / از غم دوری رهایم می کنی / ای که در عشق و صداقت نوبری / کی مرا با خود از اینجا می بری ؟



تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | 12:18 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |

از خدا خواستم نغمه های عشق مرا به گوشت برساند تا لبخند مرا هرگز فراموش نکنی و ببینی که سایه ام به دنبالت است ، تا هرگز نپنداری تنهایی .

بیا برای یکبار هم که شده دست به خلاف بزنیم ، من اندوه تو را می دزدم و تو تنهایی مرا !

عشق را تن پوش جانم میکنی / چتری از گل سایبانم میکنی / ای صدای عشق در جان و تنم / آن سکوت ساده و تنها منم / من پر از اندوه چشمان تو ام / آشنای دل پریشان تو ام / آتش عشق تو در جان منست / عاشقی معنای ایمان منست / کی به آرامی صدایم می کنی / از غم دوری رهایم می کنی / ای که در عشق و صداقت نوبری / کی مرا با خود از اینجا می بری ؟



تاريخ : جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, | 22:16 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |

تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم / لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم . رفیق خوب پزشک زندگیست ، تا آخر عمر مریضتم رفیق ! از خدا چیزی را برایت خواستارم که جز خدا در باور هیچ کس نگنجد . گاه می توان تمام زندگی را در آغوش گرفت ، فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد . صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است ، بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر . اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم / میان عشق و زیبایی تو را من دوست می دارم . عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ / مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟ / یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم ؟ از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . بیادت هستم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم .



تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, | 23:55 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم / میان عشق و زیبایی تو را من دوست می دارم .

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ / مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟ / یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل / من برای گفتنت باید که مولانا شوم .

بیادت هستم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم .



تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, | 11:56 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |