رایتل دارای کمترین میزان تعرفه دارد

طی برنامه که عصر جمعه از شبکه یک سیما پخش شد مدیر عامل رایتل با تاکید بر اینکه رایتل کمترین میزان تعرفه ها را درمیان اپراتور های کشور دارد به این نکته اشاره کرد که از وبسایت etore.ir شارژ رایتل خود را تهیه نمایید چون هم به صرفه تر می باشد و هم آسان تر.

برطبق صحبت های مدیر عامل رایتل در این برنامه رایتل دارای کمترین میزان تعرفه و مصرف شارژ رایتل تا 10 درصد می باشد.

طبق گزارش ایتور به نقل از روابط عمومی رایتل ، این هفته برنامه مناظره ای از شبکه ی اول سیما با حضور قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، علیرضا شاه میرزایی ، مدیر عامل شرکت رایتل ، مدیر عامل شرکت همراه اول و نادر قاضی پور از اعضای شورای رقابت پخش شد .

شارژ رایتل

او عنوان کرد که در تمام این سه سال سعی رایتل بر این بوده که از سپرده هایی که سازمان تامین اجتماعی در اختیار این شرکت قرار داده حداکثر استفاده را بکند ، وی همچنین اظهار داشت در این دوره سه ساله به دلیلی مسائلی همچون تحریم ، رایتل نتواند به اهداف خود دست یابد ولی آینده ی روشنی دارد و امیدوار است که استفاده از سیم کارت های رایتل و به تبع آن مصرف شارژ رایتل افزایش یابد.

در ادامه بر این نکته تاکید کرد که : تعداد مشترکین ما در سال 93 نسبت به سال قبل افزایش 10 برابری داشته است و این یعنی افزایش 10 برابری مصرف شارژ رایتل.

همچنین مدیر عامل رایتل با عنوان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکین رایتل دیتا است و مصرف شارژ رایتل کمتری دارا می باشند تمام سعی ما بر این بوده که خدامت با کیفیت مناسب و همچنین با تعرفه ای منصفانه در بخش اینترنت ، مکالمه و پیامک در اختیار مردم بگذاریم.

با این وجود شاهد این موضوع هستیم که تعرفه های رایتل و همچنین مصرف شارژ رایتل از سایر اپراتور ها 4 تا 10 درصد کمتر میباشد و دارای کمترین نرخ مکالمه بین سیم کارت های اعتباری میباشد .

در بخش دوم برنامه که عصر جمعه به صورت زنده از شبکه یک ، شبکه هر ایرانی پخش می شد مدیر عامل رایتل تاکید کرد که با رویکرد جدید با عنوان استفاده از توان داخلی برای تولید محتوا را دستور کار قرار دهیم .

می توان نتیجه گرفت که فعلاً استفاده از سیم کارت های رایتل به دلیل تعرفه کمتر و مصرف شارژ کمتر کار عاقلانه تری می باشد.

رایتل کمترین نرخ تعرفه ها را داراست !



تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 23:7 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |

تعرفه های رایتل 4 تا 10 درصد از تمامی اپراتورها کمتر است؟

رایتل در برنامه ای که از شبکه ی اول پخش شد اعلام کرد که تمامی تعرفه هایش چهار تا ده درصد از سایر اپراتورها کمتر می باشد و این یعنی اینکه مشترکین رایتل برای دریافت امکانات پایه مانند ارسال پیامک، مکالمه و تعرفه ی اینترنت باید بهای کمتری بپردازند و شارژ رایتل کمتری مصرف نمایند.

تمامی تعرفه های رایتل 4 تا 10 درصد از تمامی اپراتورها کمتر است؟

روابط عمومی رایتل ، این هفته برنامه مناظره ای از شبکه ی اول سیما با حضور قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، علیرضا شاه میرزایی ، مدیر عامل شرکت رایتل ، مدیر عامل شرکت همراه اول و نادر قاضی پور از اعضای شورای رقابت پخش شد .

در این برنامه مدیر عامل شرکت رایتل عنوان کرد که در تمام این سه سال سعی رایتل بر این بوده که از سپرده هایی که سازمان تامین اجتماعی در اختیار این شرکت قرار داده حداکثر استفاده را بکند ، وی همچنین اظهار داشت در این دوره سه ساله به دلیلی مسائلی همچون تحریم ، رایتل نتواند به اهداف خود دست یابد ولی آینده ی روشنی دارد . و به کمک مشترکان وفادار خود و همچنین فروش شارژ رایتل بتواند به برنامه های خود دست یابد.

در این برنامه مدیرعامل رایتل عنوان کرد که تعداد مشترکین ما در سال 93 نسبت به سال قبل افزایش 10 برابری داشته است .

شارژ رایتل

مدیر عامل رایتل با عنوان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکین رایتل دیتا است تمام سعی ما بر این بوده که خدامت با کیفیت مناسب و همچنین با تعرفه ای منصفانه در بخش اینترنت ، مکالمه و پیامک در اختیار مردم بگذاریم و میزان شارژ رایتل کمتری در این نوع خدمات وجود دارد. با این وجود شاهد این موضوع هستیم که تعرفه های رایتل از سایر اپراتور ها 4 تا 10 درصد کمتر میباشد و دارای کمترین نرخ مکالمه بین سیم کارت های اعتباری میباشد .

در بخش دوم برنامه که عصر جمعه به صورت زنده از شبکه یک پخش می شد مدیر عامل رایتل تاکید کرد که با رویکرد جدید با عنوان استفاده از توان داخلی برای تولید محتوا را دستور کار قرار دهیم تا شاهد کاهش هر چه بیشتر هزینه های مردم و شارژ رایتل آنها باشیم.

رایتل کمترین نرخ تعرفه ها را داراست !



تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 1:15 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |
جملات زیبا

ژاپنیه 15 سال به یه مورچه یاد می ده با چوب غذا بخوره مورچه رو می یاره تو میدون که به مردم نشون بده همه دور تا دور وایساده بودن نگاه می کردن از قضا یه غضنفر از اونجا رد می شه می بینه همه عقب وایسادن مورچم وسطه می ره با پا موچه رو له می کنه می گه: اخه مورچم ترس داره؟

جملات زیبا و عاشقانه

تو اتاق عمل بيمارستان مغز يك میوه فروش رو با يك روضه خوان عوض میکنن . بعد از بهبودي رفتن ديدند ميوه فروشه ميگه اگه خدا بخواد سيب كيلو 300 تومان و . . . رفتند مسجد ديدند روضه خونه تند تند دستاشو به هم مي زنه و ميگه بدو بدو كه امام حسينو كشتند . . .

متن های زیبا

يه اردکه پاش گير کرده بوده به در اتوبوس و اتوبوس هم داشته ميرفته و اردکه ميگفته مگ مگ و مسافرها مي گفتن : آمريکا

جملات زییا از وبسایت جوک لند

يه روز يه پسره به مامانش ميگه مامان كافر يعني چي مامانش ميگه يعني كسي كه به جز خدا كس ديگري رو بپرسته پسره ميگه پس بابا كافره مامانش ميگه چرا پسره ميگه چون به اشپزمون گفت زري من تورو ميپرستم

منبع: jokland.ir/cat/65



تاريخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, | 23:48 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |